Spletna predstavitev

Objavili ste fotografije svojih prečudovitih izdelkov,
določili ceno, ki je bistveno nižja od konkurence,
naročil pa kar ni in ni..

Kaj je pri spletni predstavitvi zelo pomembno, pa dostikrat ostane pozabljeno?

Ne bodite površni pri urejanju svojega profila.
Objavite svojo sliko, opišite sebe in svoj način ustvarjanja.
Profilu boste tako dodali dušo in se ločili od množice.

Profesionalen odnos narekuje, da se na naročilo ali povpraševanje odzovete v roku 24 ur. Redno pregledujte svojo speletno pošto in se pravočasno odzivajte na vprašanja in naročila.

Pri spletni prodaji so slike izdelkov edino kar obiskovalcem lahko pokažete, zato morajo biti čiste in jasne, pravilno obrnjene in primernih velikosti. Za posamezen izdelek lahko dodate tudi več slik.

Spletni iskalniki imajo radi besedilo. Pri opisovanju izdelkov bodite pozorni, na to, da se ime posameznega izdelka ponovi tudi v besedilu opisa tega izdelka, najbolje, da že v prvem stavku. Uporabite tudi primerno količino besedila. Predlagamo vsaj 5 stavkov.

Spletni roboti bodo naključne uporabnike interneta prej preusmerili na spletne strani, ki imajo veliko priporočil.
Predlagamo, da povezavo do svoje spletne trgovinice delite prek različnih kanalov (spletni forumi, Facebook, na spletnih straneh…)