Preklop drsnika

MOGOČE VAM BO TUDI VŠEČ..

Pravilno označevanje kategorij in oznak (tags)

Unikatne Vsebine Unikatna Tržnica

Pravilno označevanje kategorij in oznak (tags)

Kategorije in oznake so ključni del spletne trgovine. Pomagajo kupcu, da lažje najde izdelek, Googlu pa, da bolje razume vašo ponudbo. Napačna uporaba (preveč oznak ali napačne kategorije) pa lahko škodi preglednosti in SEO.


1. Zakaj ne preveč oznak?

Veliko ustvarjalcev misli, da več oznak pomeni boljšo vidnost. Resnica je ravno obratna:

  • Preveč oznak zmede kupca.

  • Google lahko prepozna prekomerno označevanje kot poskus manipulacije.

  • Preveč podobnih oznak (npr. zapestnica, zapestnica ročna, zapestnica unikat) ne prinese koristi, ampak povzroča podvojene strani.

Priporočilo: 3–6 dobro izbranih oznak na izdelek je dovolj.


2. Kako naj oznake pomagajo pri iskanju izdelka?

Oznake so kot “ključne besede” znotraj vaše trgovine.

  • Naj bodo konkretne in relevantne.

  • Primer: Namesto oznak darilo, nakit, lepa zapestnica raje uporabite srebrna zapestnica, nakit z dragimi kamni, darilo za rojstni dan.

  • Oznake naj dopolnjujejo kategorijo, ne pa jo podvajajo.

    • Če je kategorija Zapestnice, oznaka ne sme biti spet zapestnica, ampak unikatna zapestnica, modra zapestnica, srebrni nakit.

Kategorije so kot poglavja knjige, oznake pa kot kazalo – skupaj tvorijo logično strukturo.


3. Primer dobre prakse

  • Kategorija: Zapestnice

  • Oznake: srebrna zapestnica, zapestnica z modrim kamnom, unikatno darilo

Kupec, ki v trgovini išče “modra zapestnica”, bo izdelek našel hitreje.


Zaključek

Pravilno označevanje kategorij in oznak izboljša preglednost trgovine in poskrbi, da Google lažje razume vaše izdelke. Manj oznak, a bolje izbranih, prinese več koristi kot dolg seznam nepovezanih besed.


FAQ – Oznake in kategorije

1. Koliko oznak naj dodam k izdelku?
Priporočljivo je med 3 in 6 oznak, ki so res relevantne.

2. Ali so kategorije in oznake enake?
Ne. Kategorije so širše skupine (npr. Zapestnice), oznake pa dodatne značilnosti (npr. modra, srebrna, unikatna).

3. Kaj se zgodi, če dodam preveč oznak?
Stran postane nepregledna, Google lahko kaznuje podvajanje vsebin, kupci pa težje najdejo izdelek.

4. Ali oznake vplivajo na SEO?
Da – pravilno izbrane oznake povečajo možnost, da Google in notranje iskanje v trgovini bolje najdeta vaš izdelek.

5. Kako izbrati oznake?
Razmišljajte kot kupec: katere 3–6 besed bi vpisal, da bi našel ta izdelek?

Unikatna Tržnica
pokazati